Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Torz - 21 januari 2007 16:51

"Det är klumpar i mjölken" sa den blinde när han drack ur den lungsjukes spottkopp.

Av Torz - 21 januari 2007 16:41

I natt drömde jag att jag återigen bodde hemma och skulle med bussen till skolan. Man hade sedan sist byggt en fin busskur av trä och av någon annledning så skulle morsan följa med. Efter ett tag kom farsan förbi med en katt och verkade allmänt trevlig (att han i själva verket vare sig är trevlig eller gillar katter är en annan femma).Bussen inte bara kom 20 min för sent utan gick så långsamt att morsan tyckte vi kunde ta en paus på ett fik längst vägen.När det var min tur att stå inför den vresige mannen i kassan kom jag på att jag inte hade bestämt mig för vad jag ville ha men jag sneglade på menyn och såg att det stod semlor vilket jag beställde."Det blir 800 kr" sa mannen lite vresigt."Och en kaffe" slängde jag in."Hmm då blir det 808 kr istället."När jag påpekade att jag tyckte priset var lite i högsta laget så påpekade han att det rörde sig om ett storpack som var menat att räcka i ca ett halvår för en familj.Jag struntade i fikat och åkte hem till flickvännen istället. Plötsligt berättade hon glatt att hon tagit inte mindre än tretton piercingar vilket jag missat, trots att hälften var var i ansiktet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards