Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Test

Av Torz - 7 mars 2009 08:53

Ja jag vet att egentligen är jag nog lite för gammal för sådana tester...men en del av mig vägrar tydligen att växa upp:



Nörd
Jag har blivit instängd på toaletten ( )
Jag har blivit dissad ( )
Jag har glasögon (x)
Jag har byxorna över naveln ( )
Jag har blivit kallad tönt ( )
Jag har bra betyg ( )
Jag har tandställning ( )
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )
Jag har mindre än 2 kompisar ( )
Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (x)
Jag tycker shack är roligt ( )
Totalt: 2

Fjortis
Mitt utseende är mitt liv ( )
Jag använder brunkräm/brun utan sol året om ( )
Folk har kallat mig korkad ( )
Folk har kallat mig fjortis ( )
Jag lyssnar på remixade babyröster ( )
Jag är blond ( )
Jag tycker att jag är snygg ( )
Jag festar varje helg ( )
Jag röker ( )
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör ( )
Jag är dålig på grammatik ( )
Totalt: 0

Emo-kid
Jag lyssnar på emo ()
Jag är piercad (x)
Jag har svart hår ( )
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )
Jag gråter ofta ()
Jag skär mig/har skurit mig (x) längesedan dock
Jag vet vad sXe står för ( )
Jag har snelugg ( )
Jag spelar i ett band ()
Jag använder kajal/eyeliner ( )
Jag har blivit kallad emo ()
Totalt: 2

Brat
Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )
Jag använder mycket hårgelé ( )
Jag tar aldrig bussen ( )
Pappa betalar ( )
Jag åker utomlands varje år ( )
Jag spelar golf ( )
Jag har blivit kallad snobb/brat (x)
Jag har blivit kallad korkad ( )
Jag posar på mitt klassfoto ( )
Jag är solbränd året om ( )
Jag äter på resturang varje vecka ( )
Totalt: 1

Ghetto-kid
Jag använder keps varje dag ( )
Jag använder stora munktröjor (x)
Jag har häng ( )
Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet ( )
Jag använder ord som ”din mamma”, ”mannen” och ”yo”  ( )
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )
Jag lyssnar på hip-hop ( )
Jag har slått ner någon ( )
Jag har hamnat i bråk med polisen ( )
Jag hamnar ofta i bråk ( )
Jag skolkar ofta ( )
Totalt: 1

Datanörd
Jag använder uttryck som lol, noob, rofl, ffs och omfg ( )
Jag skriver cya istället för see you ( )
Jag spelar WoW ( )
Jag spelar något annat spel online ( )
Jag säger lol, brb och omg IRL ( )
Jag är inne på datorn varje dag (x)
Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )
Jag vet vad roflmao betyder ( )
Jag är nästan aldrig ute ( )
Jag har mörka ringar under ögonen ( )
Jag sitter uppe sent och spelar data ( )
Totalt: 1

Hårdrockare
Jag har långt hår (haft)
Jag lyssnar på metal (x)
Jag dricker öl (x)
Jag har minst tre bandtröjor (x)
Jag har/tycker det är snyggt med skägg (x)
Jag går på bandspelningar (x)
Jag har ett eget metalband (haft)
Jag duschar bara när det verkligen behövs ( )
Jag äger ett par kängor (x)
Jag är tatuerad ( )
Jag äger läderarmband med nitar på (haft)
Totalt: 6

Slutresultat
Nörd = 2
Fjortis = 0
Emo-Kid = 2
Brat = 1
Ghetto-kid = 1
Datanörd = 1
Hårdrockare = 6  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Torz - 3 mars 2015 19:40

Detta är inte utan att jag skäms över att erkänna mina bristfälliga engelskakunskaper. Till skillnad från kemiska formler, mattematiska kurvor, hur man manglar, densitet, vad grävlingar heter på latin och vilket år Karl XI kröntes är engelska något...

Av Torz - 11 februari 2015 15:52

Flera gånger har jag hört muslimer som beklagar sig över att de måste stå till svars för allt elände som sker i islams namn.En tjej tog det säkra före det osäkra och bad om ursäkt för allt som islam, arabvärlden, Sverige, kvinnor, västvärlden och så ...

Av Torz - 1 februari 2015 02:59

Är all musik med syntar synt? Är all musik som innehåller stråkinstrument klassiskt?Är all elektronisk musik techno? På samma sätt är inte all musik med distade gitarrer metal. Dock hör det till vanligheten att stilar gärna klumpas ihop tämligen vå...

Av Torz - 5 januari 2015 12:55

Enligt någon undersökning ägnar vi 14 minuter per dag åt att laga mat, sex minuter att verkligen prata med våra barn och sex timmar med att slötitta på TV och surfa på nätet.SEX TIMMAR!!!!Det är alltså 2/3 arbetsd ag.    I höstas började jag plug...

Av Torz - 1 januari 2015 16:33

Ok! Så här ligger det till.Flickvännen fick ta hand om sin systers hund för något år sedan och med hot om stryk eller nåt fick hon även mitt motvilliga godkännande. Förra nyår var vi iväg en sväng varpå jycken fick panik när folk började skjuta raket...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards