Alla inlägg den 14 december 2009

Av Torz - 14 december 2009 17:07


Är det något homofober verkar sakna så är det all form av rationellt tänkande.

I deras värld så ligger det bögar i var och varannan buske beredd att flyga på stackars offer utan minsta tillstymelse av självbevarelsedrift.

Deras favoritoffer är mulliga, skitiga och xenofobiska lantisar med keps.

Det är alltså i regel en typ av män som knappast får tjejer att rusa efter dem...men tydligen attraherar de bögar i mängder.

Kanske är det doften av lössnus blandat med Axe som är hemligheten?


För det kan inte bero på någon slags osäkerhet?

Jag själv är 100% hetero och är tämligen säker på min läggning. Därför kan jag kosta på mig en viss självdistans i rätt sällskap så länge det inte blir allt för intimt.

Detta är stört omöjligt för en homofob. Minsta bögskämt kan resultera i kraftiga vredesutbrott och de kan ibland verka hysteriskt måna om att ingen ska kunna misstänka att de skulle ha minsta homosexuella gen i sig.

Detta känns rätt skumt i min egen lilla värld. Personligen brukar jag skita i vad folk tror så länge jag vet att sanningen är en annan (med undantag för eventuella konsekvenser).

I ärlighetens namn tror jag att homofoberna inte är helt säkra på sin läggning och att deras värsta mardröm är att de skulle inse att de tänder mer på sin flickväns bror eller liknande.

Visserligen tror jag att det finns en del straita som oroar sig i onödan. Man måste inte nödvändigtvis vara en homosexuell fjolla bara för att man inte kör lastbil eller inte stoppar upp två dosor snus i käften. Världen är nämligen inte svart eller vit.

Däremot kan man ju kanske börja oroa sig när man har bättre koll på modet än sin bimbosyrra, bandar Sex & The City och tycker Sound Of Music är våldsamt underskattad.

Det är ju annars rätt frestande att tro att bland dessa homofober så finns det en och annan som faktiskt ÄR homo-, eller åtminstone bi-sexuell.

Det hade kunnat förklara det i det närmaste hysteriska försöken att få alla att fatta att man minnsan inte skiljer sig från andra, riktiga män.

De flesta känner ju till Jackie Arklöv och hans tafatta försök att dölja sitt genetiska ursprung genom att bli nazist (vilket får en att undra vilken obs-klass han rymt från). Det finns även ett exempel på en jude som även han kallade sig för nazist och som skulle spränga en synagoga i luften.

Så varför skulle inte liknande kunna finnas bland homosexuella?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards