Alla inlägg under mars 2007

Av Torz - 31 mars 2007 15:29

Letade fest igår utan resultat. Den här dagen är inte heller så mycket att t änka på då de flestab jag känner antagligen dragit iväg. Det visade sig att det inte hade någon betydelse då vi jag och Emma åkte iväg för att sova över hos hennes mormor. Träffade Emmas mamma och bror samt en snubbe vid namn Robin. Eftersom Robin har pluggat om människans anatomi så passade jag på och fråga honom en del saker. Fick även reda på att jag har en bra grundfysik och ska ha en del muskler över bröstet (fast jag hittar inget).

Av Torz - 30 mars 2007 15:25

I ärlighetens namn såpelar jag hellre än bra. Jag är inte speciellt intresserad av att krångla till det utan är mer inne på att få något att låta bra.Testade att filma mig själv med en digitalkamera när jag spelar till MIDI låtar jag gjort i datorn. Detta är allt annat än proffsionellt men det var intressant att se på efteråt. Har även börjat skriva lite black låtar igen vilket visade sig avra knepigare att spela än jag trodde. Riffen är lätta och slingorna lär man sig snabbt men minsta tvekan vid övergångar förstör allting.

Av Torz - 29 mars 2007 14:56

Idag är det exakt fem år sedan jag träffade Emma.Från början hade vi mailkontakt men sedan beslöt jag mig för att hälsa på och sedan var jag fast.Har lite svårt att egentligen fatta att vi är ihop och ännu mindre hur länge vi varit det.

Av Torz - 28 mars 2007 15:40

Blev idag rekomenderad att ta med den ena katten till en veterinär pga att han inte är rumsren.Antingen beror det på att han mår dåligt eller så är han sjuk. Utöver det så har nog Emma testat alla ideér och teorier som går.

Av Torz - 27 mars 2007 15:38

Så var man tillbaka i Alvesta!Resan blev lugn men jag konstanterade kort att den segaste grillen ligger i Hallsberg. Komiskt nog så var det jag som rekomenderade den eftersom kinaresturanger brukar ta mer tid på sig.

Av Torz - 26 mars 2007 15:18

Var ännu en gång hos Arbetsförmedlingen. Jag hade inte sökt ett enda av de rekomenderade arbetena men däremot ett tiotal andra samt att jag gått på en arbetsintervju samt jobbat lite timmar.Även om Arbetsförmedlingen var positiva så var däremot Soc mer pessimistiska. Att jobba som timmvikarie var osäkert utan det var bättre att stannade i Torsby då det antagligen skulle komma en del sommarjobb framöver. Man ville även få med mig i ett projekt där folk i första hand får olika typer av praktiker men jag sa att jag vill avvakta.Tyvärr måste jag ha något konkret att komma med till nästa gång om inte jag ska hamna i klorna på något lokalpatriotiskt projekt garanterat sätter käpar i hjuöen för framtida planer. Kommer även lik förbannat vara arbetslös när sommarjobben är över så det hela känns totalt meningslöst.

Av Torz - 25 mars 2007 15:07

De senaste åren har det varit svårt att få alla syskonen på samma bild men man passade på när morsan fyllde år.Vi är (uppifrån och från vänster):jagJensMallan (Maléne)Linnoch slutligen Tove

Av Torz - 24 mars 2007 15:00

Även om morsan egentligen inte vill erkänna sin ålder så är det 50 år sedan hon föddes. Ska man vara petig så har hon redan fyllt då hon fyller den 21:a.Det var trevligt att träffa en del släktingar som man knappt har någon kontakt med längre och jag och mina syskon fick stå och posera då det är sällan som alla är på samma ställe samtidigt.Efter långt tjat lyckades farsan få ner sin syrra från Jämtland vilket inte var helt fel, då hon är suverän på att laga mat. Hon tog även hjälp från en av mina mer matintresserade syrror.Morsans present från hennes ungar var en trollampa gjord av en artist hon gillar. Förhoppningsvist var den uppskattad.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards