Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Torz - 14 mars 2007 21:30

Testade för skojs skulle att skriva ner lite saker som jag kan komma på att folk har kallat mig eller sagt att jag är.Detta är inget gnäll (jo jag vet att jag har gnällt en hel del den senaste tiden) utan bör betraktas som humor då det är en aning motsägelsefullt:Bög, homofob, kommunist, nazist, liberal, kapitalist, stockholmare, lantis, barnslig, seriös, djup, hårdrockare, hip-hopare, svartrockare, knarkare, dum i huvudet, påläst, nörd, CP, sexfixerad, pervers, oskuld, tystlåten, högljudd, lugn, pratglad, bråkmakare, skrytsam, diva, trevlig, snobb, psykopat, satanist, djävulsdyrkare, ett kvarts sekel dödkött, vapenfixerad, sjuk, dödsfixerad, arbetslös, drägg, tecknare, självkritisk, kreativ, mansgris, snål, svartfixerad, svartmagiker, rollspelare, skolkare, NHL bög, incestbarn, snygg, självömkande, hippie

Av Torz - 14 mars 2007 17:55

Fixar det sig inte med arbete så får jag försöka göra nått åt det. Finns en del industriell IT/produktionslinjer som verkar intressanta och som antagligen ger jobb.Är även nyfiken på friskvård men även om det säkert är till fördel i arbetslivet så lär jag inte få jobb pga det.Är lite sugen på att ta en utbildning som ligger i Karlstad. Har länge velat ta mig dit men fallit på att jag saknar inkomst, och inkomst får jag inte om jag inte bor där.Pluggar jag borde det lösa sig.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards