Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Salsa

Av Torz - 30 november 2008 05:55


Igår var det fjärde gången för i år som jag var ute och festade.

Den här gången med två typer från samma utbildning som mig.

Vi startade förfestandet hos en tjejkompis till den ena och ökade vår promillehallt.

Dock var det kanske inte världens bästa drag där och musiken som spelades var RnB eller något liknande men jämfört med när jag var tvungen att festa med ett par dryga högskole-snobbar för ett par år sedan så var det riktigt trevligt. 

Tanken var att vi sedan skulle ut på ett visst uteställe, men det räckte med en snabb titt på kön för att vi skulle slå bort alla sådana tankar.

Istället gick vi till ett annat ställe som visade sig ha salsa-tema (men det såg vi först när vi kom dit).

Tyvärr hade jag börjat få ont i magen så jag hade svårt att riktigt få ut något, men en av de som jag hade med sig lyckades få tag på en snygg latino-tjej som han sedan tillbringade natten hos.

På vägen hem stötte jag och den andre på en pygmé som hotade oss med stryk. Men vi orkade inte bry oss då han bortsett sin ringa storlek även var full som ett ägg.

På slutet kom vi även på att det hade skett ett misstag. Jag hade nämligen med mig en väska där jag hade min alkohol samt hygienartiklar.

Väskan skulle ha lämnats i en lägenhet men råkade hamna i fel, så våran egen cassanova fick trotsa bakfyllan och hämta den åt mig. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Torz - 3 mars 2015 19:40

Detta är inte utan att jag skäms över att erkänna mina bristfälliga engelskakunskaper. Till skillnad från kemiska formler, mattematiska kurvor, hur man manglar, densitet, vad grävlingar heter på latin och vilket år Karl XI kröntes är engelska något...

Av Torz - 11 februari 2015 15:52

Flera gånger har jag hört muslimer som beklagar sig över att de måste stå till svars för allt elände som sker i islams namn.En tjej tog det säkra före det osäkra och bad om ursäkt för allt som islam, arabvärlden, Sverige, kvinnor, västvärlden och så ...

Av Torz - 1 februari 2015 02:59

Är all musik med syntar synt? Är all musik som innehåller stråkinstrument klassiskt?Är all elektronisk musik techno? På samma sätt är inte all musik med distade gitarrer metal. Dock hör det till vanligheten att stilar gärna klumpas ihop tämligen vå...

Av Torz - 5 januari 2015 12:55

Enligt någon undersökning ägnar vi 14 minuter per dag åt att laga mat, sex minuter att verkligen prata med våra barn och sex timmar med att slötitta på TV och surfa på nätet.SEX TIMMAR!!!!Det är alltså 2/3 arbetsd ag.    I höstas började jag plug...

Av Torz - 1 januari 2015 16:33

Ok! Så här ligger det till.Flickvännen fick ta hand om sin systers hund för något år sedan och med hot om stryk eller nåt fick hon även mitt motvilliga godkännande. Förra nyår var vi iväg en sväng varpå jycken fick panik när folk började skjuta raket...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards