Alla inlägg den 18 december 2008

Av Torz - 18 december 2008 18:37


När jag skulle skapas missade någon att ge mig förmågan att säga "nej tack", vilket resulterade i att de kalorier som jag har sparat på till fredagen inte bara rykte utan att jag har ett par hundra extra att dras med.


Därför planerade jag att ta en rejäl promenad idag så jag åtminstonde skulle kunna göra mig av med mitt kaloriöverskott.

Men då min mage precis har kommit underfund med att jag går på en pencillinkur så var det inte att tänka på.

Inte heller mina planer på att införskaffa en julklapp till Emma.


I skolan fick jag äran att få köra lite TIG-jobb.

Eftersom jag inte provat det på ett par månader så var jag rejält ringrostig.

Dessutom skulle jag svetsa på en del svåråtkompliga ställen.

Resultatet blev ojämt och på sina håll rent av sönderbränt.


Dessutom lyckades jag bränna min middag efter att jag kommit hem.

Något som jag mig veterligen aldrig gjort tidigare.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards