Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Torz - 29 juni 2008 22:06


Vad heter gruppen som så pass skilda grupper och artister som Céline Dione, Marilyn Manson, Shakira, Six Feet Under, The Darkness, Foo Fighters, A7, Illdiposed och Overkill gjort covers på och som självaste påven vill förbjuda?






Svar: AC/DC


Av Torz - 29 juni 2008 13:24


Just nu sitter jag och funderar på något litet motiv som jag skulle kunna tagga in framöver. Orsaken är att jag för ca tio år sedan lät en typ tatuera in ett litet motiv på mitt ben/fot. Han som gjorde det är duktig på att teckna men sämre på att tauera vilket resulterade i att det knappt går att se vad det föreställer.

Av Torz - 29 juni 2008 13:00


Håller på med att köra ett armhävningsprogram som påstår att man ska kunna ta 100 i raken efter 6 veckor. Oavsett om det stämmer eller inte så hoppas jag kunna få bröstmusklerna att fatta vad de är till för.

Men jag hade tänkt lägga till mina minst lika lata magmuskler under mina tre armhävningspass i veckan.

Emma har efterlyst lite mer synliga muskler på armarna så jag hade tänkt slänga in ett armpass en dag i veckan. Ska även lägga in ett ben och ett rygg pass.

Eftersom jag håller på att gå ner i vikt just nu så är det inte tal om att lägga fokus på någon större massa ökning så det kommer bli mestadels lättare men desto fler reps framöver. Däremot skulle jag ju inte gråta om man kunde få fram lite detaljer.

Schemat framöver kommer att se ut på följande sätt:


: armhävningar/crunches, armar (två övningar som sedan byts ut)

On: armhävningar/crunches, ben (två övningar som sedan byts)

Fr: armhävningar/crunches, rygg (samma som ovan, dock enbart roddövningr då jag inte har någon stång att hiva upp mig i). 

Utöver det ska det läggas in promenader när vikten börjar tjura. 

Av Torz - 29 juni 2008 12:55


Något säger mig att mina grannar kommer slänga sura blickar på mig den närmaste veckan.

Eftersom jag inte vill ha en massa skitiga kläder i lägenheten så har de helt enkelt slängts in i klädkammaren där de blandats huller om buller med även rena plagg. Sedan har man plockat lite då och då när man behöver något och tvättat upp det...men det mesta har legat kvar.

Sedan en tid tillbaka har Emma kommit underfund med att vi ska rensa garderoben vilket har lett till att nu står det 15 prydliga kassar fulla med kläder som ska tvättas den här veckan plus att jag kört runt tio tvättar under den här veckan.


Fast klädkammaren ser ju betydligt bättre ut än tidigare. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards